annandag påsk

Vardagslivet | 2011-04-25 | 19:31:54 Kommentera? » 0 st



Igår så hade jag en liten picknick med min gravida vän Madeleine och vi satt
ute i flera timmar. Så härligt väder var det. Senare på kvällen gick
vi in och tittade på film och någon dokumentär om Mel Gibson.
Fan vilken bra skådis han är! :)

Idag har jag legat i soffan hela dagen. Försöker "vila" upp mig inför imorgon.
Ska promenera in till centrum som tar nästan en timme i min takt.
Sedan när man väl är i stan har jag en massa ärenden som måste göras
så kommer använda fötterna hela tiden. Ser inte fram emot det :(

Men vet ni vad? Jag känner ju småttingarnas sparkar utanför magen nu, men
idag så såg jag det också! Ser riktigt kul ut faktiskt ^^

Ikväll blir det CSI, En unge i minuten, Total blackout och sedan en massa
Big bang theory. Min pojkvän har åkt iväg till en vän och grillar så jag är helt
ensam :( Fast inte är jag ledsen över det, då får jag lata mig hur mycket jag vill haha!

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg HÄR!


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: