barnmorskan

Vardagslivet | 2011-04-27 | 21:05:34 Kommentera? » 2 st

Det gick hur bra som helst hos barnmorskan idag. Dock hade jag järnbrist. Men fick en tid hos sjukgymnasten redan imorgon! Det var tydligen svårt att få en tid hos honom så jag hade väldigt tur. Fick en tid hos BM igen redan om två veckor, då jag kommer att få moderskapsintyg och mäta magen tror jag. Blir såklart blod och urin prov också som vanligt. Efter barnmorskan så gick jag hem till mamma eftersom jag hade glömt lite kläder där. Kläder som passar min kropp så mycket bättre än mina gamla kläder haha! Fick även hem järntabletter och hudkrämen miniderm. Super snällt :)

När jag kom hem så blev jag så socker sugen att jag satt och knaprade på kakor och drack Root Beer och bara läste lite av dom nya tidningarna jag och min pojkvän köpte igår. Var super trött och somnade faktiskt till ett litet tag också. Hoppas jag kan sova inatt bara..

Fick värsta ångest och oro känslan idag.. Den kom helt plötsligt och jag blev totalt nedstämd. Det kändes som att någonting kommer att hända. Tårarna låg bakom ögonlocken. Det kändes som att man aldrig kunde bli glad igen. Någon som har vart med om det under en graviditet?


Kommentarer
Skrivet av: Marie ♥ BF 26 juli

Känner igen de där om nedstämdheten, kunde tidigare bara bli helt nedstämt och ha ångest över ingenting egentligen. Tror att hormonerna har mycket med det att göra och sen har du ju dessutom 2 krabater så att det känns extra är ju inte konstigt. Tur nog så går det över! :)

2011-04-27 @ 22:05:40
Länk: http://lifebymarie.blogg.se/
Skrivet av: emma - 19årig mamma till hugo :)

jag fick också sånna känslor, blev jätteledsen för ingenting osv.. allt blir bra, det är hormoner som spökar <3

2011-04-27 @ 23:25:54
Länk: http://emmasc.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: