bild från somras

Det yttre | 2011-04-18 | 22:36:30 Kommentera? » 2 st



Hittade en gammal bild från somras på pappsen dator.
Jag står vid hans gamla bil han hade då.
Jag vet inte vilken jag gillar bäst.. Den här gamla forden eller hans nya.
Den gamla var ju lätt coolast med elden på haha
Men den nya är mer stilig :)

Men men, varför jag lade upp denna bild var att jag är så jäkla annorlunda
jämfört med hur jag ser ut idag. På denna bild vägde jag 57-58 kg.
Det är mer än nu och jag är t.o.m gravid!
Väger nu nästan 53 kg. Alltså har jag gått upp nästan 3 kg sen sist jag vägde mig.
Det var ungefär 5 veckor sen.
Jag har verkligen inget emot att gå upp i vikt, jag behöver det!

Som jag skrev i ett inlägg förr så hade jag en ätstörning innan jag blev gravid..
Augusti förra året började det och på mindre än ett halvår försvann 10 kg.
Men så fort jag fick veta att jag var gravid slutade jag upp med dumheterna och
började äta! Eller ja.. när jag inte spydde då haha

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg HÄR!


Kommentarer
Skrivet av: Beckih

Sv; är jag den enda som tycker det eller?

Puuh, vad bra då kan jag sova lugnt inatt! :)

2011-04-18 @ 22:48:45
Länk: http://beckih.blogg.se/
Skrivet av: sofia BF15 Juni

Din pappa har bra smak när det gäller bilar! :)

2011-04-19 @ 11:03:00
Länk: http://sofiafurostam.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: