grillkväll med vänner

Vardagslivet | 2011-04-29 | 15:05:49 Kommentera? » 1 st

Igår så åkte jag och min pojkvän ut till hans väns stuga och grillade med en massa vänner. Blev tyvärr inga foton eftersom min kamera hade slut med batterier.. Men fy fasiken gott med grillspett! Vi grillade även marsmallows och majskolvar. Hade super trevligt, så tack för en riktigt trevlig kväll! :)
Bilden på min pojkvän är en bild från påskafton när vi var och grillade hos några vänner :)

Hade tänkt ta kort på magen idag eftersom jag går in i v.21 idag, men kameran har ju slut batterier :(


Kommentarer
Skrivet av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

2011-04-29 @ 15:20:10
Länk: http://mmeeli.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: