hos pappsen

Vardagslivet | 2011-04-15 | 12:54:26 Kommentera? » 2 st



Hemma hos pappsen nu!
Klev upp halv sex imorse och tog mig till Arlanda och satte mig på flyget
upp hit till norr ;)

Sedan jag landade här så har jag och pappsen käkat lunch buffé på
en asiatisk resturang. Min favorit var ju friterade bananer. Jag vet inte hur många jag åt :O

Nu är jag hemma hos honom medans han åkte iväg och jobbar lite och
jag ska passa på att sova lite innan hela drösen (familjen) åker till stugan.
Vi ska fira tidig påsk där och det kmr blir hur roligt som helst!
Kommer dock inte kunna blogga imorgon då.

Småttingarna sparkades jätte mkt när vi skulle precis lyfta med planet.
Var dom lika nervös som jag kanske? xD
Sedan var dom dundersnälla mot mig och lät mig sova <3

Jag har fortfarande inte fattat det. Det är en pojke och en flicka! :D <3


Kommentarer
Skrivet av: Fridah

Vad roligt med en av varje! All lycka till er :)

2011-04-15 @ 13:25:25
Länk: http://uddabra.blogg.se/
Skrivet av: anida

va roligt! grattis & gillar din blogg grymt mycket :)

2011-04-15 @ 16:22:47
Länk: http://anidas.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: