söndag söndag..

Vardagslivet | 2011-04-10 | 13:41:03 Kommentera? » 4 st



Förlåt för en riktigt dålig uppdatering.
Har vart väldigt upptagen ;)

I förrgår åkte jag till min vän Madeleine (som också är gravid) och hennes sambo
och sov över. Vi åt god mat och sedan åt (tonvis med) godis och spelade Mario Party hela natten :)
Hennes bäbis sparkade en massa och mina med haha!
Fick lyxiga frukosten hos dom också. Mackor med äggröra och avokado på.
Så det är något jag har börjat äta som frukost :)
Ska ju försöka vara nyttigare än donken och burger king haha!

Igår efter den lyxiga frukosten åkte jag hem till mamma och var där till sent på kvällen.
Pratade bäbis snack med henne och fick se spjälsängen vi ska få sen.
Riktigt fin färg var det på den :D
Fick även om korsett av henne som jag ska börja använda när jag går ut
och promenerar. Riktigt ful men väldigt bekväm. Något jag behöver för ryggen.

Någon som använt korsett med?


Kommentarer
Skrivet av: ebba

jag är med :)

2011-04-10 @ 17:04:07
Länk: http://ebbalinneaa.blogg.se/
Skrivet av: adal mamma till Tove

jag är gärna med :)

2011-04-10 @ 19:34:54
Länk: http://www.axdal.se
Skrivet av: Lisa

Jag blir galen kolla vad nån skrev till mig nyss:



haha wannabee. du har härmat det från ellinors blogg. lär dig teckna, heter bloggen... patetiskt hörru ;)



Vafan!? :S i det inlägget där jag ritar en hårlock, bra att denna person förstörde min kväll!

2011-04-10 @ 19:42:04
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Tanja

Jag är med!


Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: