tidig påskfirande

Vardagslivet | 2011-04-17 | 15:35:06 Kommentera? » 1 st



Jag har haft en super duper trevlig helg med familjen och vi var 14 st!
Haha väldigt många men så roligt :)
Dock var jag totalt utmattad igår så jag sov middag t.o.m.
Älskar pappas stuga. Tyvärr så funkade inte min telefon där ute..
Här uppe funkar inte comviq bra alls :(
Så det blev inge godnatt samtal till pojkvännen :/

Men är hemma hos pappsen nu igen och ska börja göra mig
i ordning. Pappsen och hans tjej ska sjunga i en kör i kyrkan (??) ikväll.
Det kommer se riktigt roligt ut att se pappa sjunga xD
Men dom är säkert duktiga :)

Småttingarna sparkades hela kvällen igår och jag lade handen på magen
och kände tydliga sparkar utanpå magen. Gud vad lycklig jag blev!
Jag önskade innerligt att min pojkvän var här hos mig och fick uppleva det också :(

Hade ni en bra helg? :)


Kommentarer
Skrivet av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Haft en sjuuuuukt bra helg :D

2011-04-17 @ 18:57:37
Länk: http://artanimagen.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: