aurora och gravidträff

Vardagslivet | 2011-07-07 | 21:52:37 Kommentera? » 4 st

Det gick bra på auroramottagningen idag och jag fick veta väldigt detaljerat om det jag är rädd för.
Så jag känner mig väldigt positiv att fortsätta komma dit.
Fick en ny tid redan nästa vecka och då ska jag besöka förlossningen och testa lustgas! Haha!
Jag är ju livrädd för att testa lustgasen så det är snällt av dom att jag får testa det innan.
Men det känns tryggt att jag hinner få reda på så mycket som möjligt och faktiskt få besöka
förlossningen innan barnen kommer.

Efter det så blev det gravidträff i stan. Dock var vi bara två stycken eftersom
alla andra var sjuka och upptagna. Men inte var vi så ledsna över det!
Vi hade jätte trevligt, och hon väntar också tvillingar! Så det kändes otroligt häftigt och
roligt att träffa någon som också har två stycken småttingar i magen :)
Vi åt på donken och fasiken vad vi spillde mat och glass på våra magar! XD
Tillslut satte jag en servett på magen och det såg skit kul ut.
Visst, är jag löjlig som "censurerade" mitt ansikte men det var för att det blev så jäkla fult
och jag gjorde en ful min. Mitt öga var svullet och bla bla bla.
Hade iaf en riktigt trevlig eftermiddag :)

Tack föressten för alla trevliga kommentarer om inlägget under, "amma eller flaska?" :D




Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Men den är ju inte klar än x)

2011-07-07 @ 22:19:26
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Mummeldjur.

Lustgas är fantastiskt! Bered dig på att hela världen kommer att snurra.

2011-07-07 @ 22:31:37
Länk: http://mummeldjur.blogg.se/
Skrivet av: Sofia mamma till Terje

Jag var rädd för lustgasen och jag var iof rädd för EDA och TENS också, men det var det jag använde vid min förlossning och jag kan bara säga det jag tycker lustgasen var underbar! :) Lycka till.

2011-07-08 @ 11:57:32
Länk: http://sofiafurostam.blogg.se/
Skrivet av: Tre ungar och bebis

Hoppas du haft en fin fredag också:)!

2011-07-08 @ 18:46:14
Länk: http://www.treungar.blogspot.com

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: