Coffeehouse by George

Vardagslivet | 2011-07-06 | 16:47:33 Kommentera? » 3 st

Nu har man äntligen kommit hem igen och är super trött.
Blir väl bara att ligga i soffan resten av dagen/kvällen haha!

Träffade min vän i stan och vi åt sushi och efter det åt vi världens
godaste glass på Coffeehouse by George. Kokos, mango sorbet och sedan vit choklad.
Helt underbart gott må jag säga! Där ska jag verkligen köpa glass igen.
Fast då kommer jag nog testa något annat den gången :)

Har även shoppat en hel del på rean. Min vän tycker att jag har tråkiga färger på
mina kläder.. Bara svart, grått och vitt.. Hon tyckte jag skulle passa på att köpa
kläder med ljusa färger på rean och oj vad hon var hjälpsam! Stod i omklädningsrummet
och hon kom in med nya kläder hela tiden haha! Men det blev till slut två tröjor, tre linnen,
tre par strumpor, en BH, tre par trosor och ett par shorts. Super nöjd med mina köp.
Imorse blev jag hysterisk när jag tänkte klä på mig.. nästan INGENTING passade mig..
Jag är tjock :(


Kommentarer
Skrivet av: ebba

kan du inte visa vad du köpt ? :)

2011-07-06 @ 18:02:24
Länk: http://ebbalinneaa.blogg.se/
Skrivet av: Alexandra

Du är långt ifrån tjock. Du är gravid! Stor skillnad. Men jag vet precis hur det känns, eller ja.. i min mage ligger där ju bara en bebbe och trycker. Har dock gått upp 22 kilo...

2011-07-07 @ 10:11:52
Länk: http://alexandras.babyblogg.se
Skrivet av: simone

Ser inte heelt dumt ut :)

2011-07-07 @ 10:19:46
Länk: http://simoneh.se

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: