13 juni

1+1=4 | 2011-06-13 | 13:08:38 Kommentera? » 3 st

Var just hos BM och fick lyssna på bäbisarnas hjärtan <3
Har SF mått på 33 cm nu! Alltså har min mage växt 3 cm på två veckor.. -.-
Fick även tider till föräldrautbildningen, så det längtar man till! :)
Lägger upp en magbild senare idag :)
Revbenen är lika ömma som förr. Tack för alla kommentarer om det inlägget, btw!
Det är troligen en spricka jag har fått och inte brytit iaf :)

Är hos mammsen nu, hon bor ju så nära MVC så jag brukar komma hit och hälsa på
efteråt. Min lillebror ska ha sommarfest på sitt dagis så dit ska man gå och ha mysigt :)

Min lillasyster har ju ritat en till bäbis bild som jag blev förälskad i!
För det första är ungen super söt! Och så är min syster awesome på att rita ;D










Kommentarer
Skrivet av: Sara - Ensamstående mamma

Jisses, 33 cm är ju rätt stort.. Som störst hade jag 38 cm, och det var i vecka 35 eller 36 tycker jag mig minnas, men då var det bara en bebis i min mage förstås :P



Min tvillinggravida kompis ska till barnmorskan nästa vecka, och då kommer hon vara i vecka 25. Ska bli spännande att höra hur stor hennes mage är då :)

2011-06-13 @ 16:23:14
Länk: http://dolphin.blogg.se/
Skrivet av: Våran lycka!

Jädrans, hon är ju grym på att rita! Wow wow wow!



Vilken mysmage du har, längtar till min växer massa:D

2011-06-15 @ 04:05:10
Länk: http://varanlycka.blogg.se/
Skrivet av: Våran lycka!

Jädrans, hon är ju grym på att rita! Wow wow wow!



Vilken mysmage du har, längtar till min växer massa:D

2011-06-15 @ 04:05:11
Länk: http://varanlycka.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: