7 juni

Vardagslivet | 2011-06-07 | 13:17:09 Kommentera? » 0 st

Sorry för dålig uppdatering! Men det är så att våran dator hemma har gjort
sitt sista :( Den slutade fungera i lördags så vi har lidit utan en dator xD
Vi får dock hoppas att den börjar fungera igen, den brukar hålla på så.

Tack för alla fina kommentarer om min förra inlägg! Det gick tyvärr inte att göra något åt
att jag blev utslängd.. Det var hans beslut, men det var inte hela Uppcons beslut. Så
jag skyller inte alls på UC bara han. Jag kände mig rejält handikappad när han kastade ut mig.
Något som jag inte alls är. Sedan att han inte ens varnade mig innan eller pratade med mig innan
gjorde mig grymt förbannad och därför reagerar jag ännu mer.
Jag kommer nog aldrig någonsin jobba på Uppcon igen, tyvärr. En person förstörde hela eventet för mig.

Sitter hemma hos mammsen och är barnvakt. Ska senare iväg och bada
med mina små syskon :) Det är så jäkla varmt ute!
Så nu hoppas jag att ni alla andra är ute i det fina vädret ;D

Får se när jag kan blogga igen. När jag hittar en dator så uppdaterar jag!

Magen har växt en massa och det har börjat komma ut mjölk ur brösten haha! XD
Helt sjukt. Tänk om man börjar läcka snart eller så? :O

Just ja, min lillasyster är igång och ritar porträtt nu, gå in och kolla på hennes blogg ;)


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: