anonym kommentar

Vardagslivet | 2011-06-02 | 10:53:20 Kommentera? » 9 st

Hinner inte uppdatera så mycket idag. Ska iväg först och äa lunch med pappsen
innan dom åker hem igen till Luleå och efter det ska jag tralla iväg till
Uppcon, där jag ska jobba tills söndag! Så ni som ska på Uppcon hittar mig på
spel avdelningen! Hihi, älskar att jag fick jobbet där. Älskar ju tv-spel! :D

Går in i v.26 idag! Men magen har nog inte växt mycket alls.. Kan ju ta ett kort
och visa imorgon eller så. Ikväll kommer jag också lägga upp litet student bilder
från min lillasysters student! Det var super trevligt igår och jag ångrar lite att
jag inte tog studenten. Men men.. ^^'

Fick en anonym (såklart) kommentar om min hårfärgning:

"haha blablabla i dont care ?? bryr dig inte om att göra allt för att inte utsätta dina barn för farliga kemikalier.
När man blir förälder ska man prioritera sina barn framför sig själv, något du inte verkar speciellt intresserad av!"

Haha jag älskar anonyma kommentarer! Vem fasiken har sagt att jag inte prioterar mina barn?
Som sagt, jag har pratat med barnmorskan och hon tyckte att det var okej att färga, men inte ofta.
Vem har sagt att jag färgar håret ofta och skadar mina barn med flit?
Korkad människa. Varför jag skrev "I don't care" är för att alla har så olika åsikter om just det här.
Jag lyssnar på min barnmorska - ingen annan. Förstår du?
Ni anonyma är lite roliga ni, när ni inte ens läser hela texten man har skrivit eller ens följt min blogg.
Ha en trevlig dag, anonyma "Anna"! :)


Kommentarer
Skrivet av: Marie - BF 26 juli

Oftast dom som kommenterar om vad som är "farligt" att göra när man är gravid har oftast hört det genom någon som hört det från någon annan osv. Jag tror helt ärligt inte att någon av dom faktiskt har något som styrker de dom påstår mer än rykten. (och eventuellt google där man hittat på något forum där någon skrivit att dom hört att.... osv ;P)

2011-06-02 @ 11:48:15
Länk: http://lifebymarie.blogg.se/
Skrivet av: Louise Hedblom

Det må finnas giftiga kemikalier i hårfärg, men det finns giftiga kemikalier och bakterier i så gott som allt. Gör inte det för det skadar barnen, ät inte det för du blir fet. Bla bla bla! Allt går så länge man gör det med måtta.



Även jag färgade håret när jag var gravid och det var ingen som klagade på mig :/

2011-06-02 @ 11:52:12
Länk: http://hedblom.blogg.se/
Skrivet av: Sara - Ensamstående mamma

Att färga håret under en graviditet är inte farligt, men resultatet KAN bli annorlunda än vad det skulle ha blivit om man inte vore gravid. Det är det som jag har hört av alla, läst, och fick berättat av min barnmorska när jag var gravid.. Ingenting om att det är farligt för barnet/barnen, bara att resultat kan bli annorlunda.



Så färga på du :)

2011-06-02 @ 12:10:55
Länk: http://dolphin.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Men när man vet om risken men ändå skiter i det, ja jag tycker det är att prioritera sig själv.

Sen är det svårt att vara annat än anonym eftersom jag inte har någon blogg!

2011-06-02 @ 15:04:45
Skrivet av: Anna

Sen hade du faktiskt kunnat vänta några månader tills barnen var födda, man är inte gravid föralltid!

Tack och hej.

2011-06-02 @ 15:34:20
Skrivet av: saralovisa

Åh vad less jag var på såna kommentarer då jag var gravid. Kemikalier är aldrig bra i någon form men då kan man lika gärna be alla gravida sluta tvätta ansiktet med ansiktstvätt också eller sluta upp med att sitta i soffor som är behandlade med brandskydd. Vilket ALLA moderna soffor är i dagens läge! Man kommer inte ifrån att vi inte längre bor i en ofarlig miljö!

Anonyma korkade kommentarer ska man skita i!

Bra att du står upp för dig! :)

2011-06-02 @ 16:11:46
Länk: http://saralovisa.webblogg.se/
Skrivet av: Malin & Prinsessan

Jag tonade håret när jag var gravid. En gång för att slippa utväxten, inte så jag ville gå runt med den i tre månader som det var kvar då.. Det jag fick höra var att röda pigment inte var bra men annars var det ingen fara på taket :)



Jag ska hålla utkik efter hårbandet till dig!

Kram kram

2011-06-02 @ 19:21:19
Länk: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Skrivet av: maria

men suck. det är INTE farligt o färga håret när man är gravid för barnet. det är om man är frissör man inte ska hålla på med kemikalier. älska anonyma tröga människors kommentarer. det som kan ske är att håret inte får den färg som man tänkt om man är gravid. det lycades jag med ;)

2011-06-03 @ 17:15:32
Länk: http://crazyminds.blogg.se/
Skrivet av: Kononfzrt

здесь на нашем интернет-сайте вы сможете взглянуть на услуги по установка глонасс навигатор на автомобиль Тюмень

2014-01-04 @ 15:11:10
Länk: http://xn----etbhjawedcecc0a0ag7n4a.xn--p1ai/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: