off 2 uppcon!

The geek stuff | 2011-06-03 | 11:12:20 Kommentera? » 2 st

Japps! Nu ska jag åka iväg och jobba på uppcon! Det kommer vara grymt roligt och spännande.
Se en massa kul folk, cosplayare och riktigt fult folk också haha!
Jag kommer ta en massa kort, om jag har tid.. Köpa en massa asiatisk godis ofc
och kanske finns det tv-spel man kan köpa eller anime? :D
Det kommer bli en riktigt asiatisk helg kan man säga, kommer bara äta asiatisk mat också haha!

Ha en bra fredag! Bloggar ikväll ;D

Hulken tröjan fick det bli idag, älskar den så mycket så haha ^^
Men så fort jag kommer till UC så byter jag om till personal tröjan.


Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Tack :D den är lite mysko men det är ju första bilden med färg! haha

2011-06-03 @ 22:20:53
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Sara - 19 och gravid

Nu har jag startat en ny blogg! :)



Du blev väldigt snygg i håret också!

2011-06-04 @ 00:26:46
Länk: http://minkotte.blogspot.com

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: