huang chuncai

Vardagslivet | 2011-03-13 | 14:25:44 Kommentera? » 0 st

Förlåt för en jäklig dålig uppdatering.
Hade fullt upp igår och när jag väl var klar med allt
började jag spy så då blev det att ligga i sängen med
en bra bok och hinken bredvid ifall jag inte skulle
hinna till toan. Inte roligt alls.. :(

Har mått lite illa idag också så har legat i soffan
och mest degat. Jag är en zappare när det blir reklam
på något program och just när jag böt kanal
såg jag denna man. Jag blev... helt.. stum.
Jag skrek. Det var min reaktion.
Var det någon som såg detta program som gick idag på femman?
Elefantmannen något sådant hette programmet.

Hur kan man leva sådär? Jag själv.. skulle aldrig nog kunna göra det.
Jag skulle ha försökt ta livet av mig.
Vilken börda mot hans familj..
Jag började nästan få tårar av attt se detta program om honom.
Huang Chuncai.


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: