mommy skirt

Det yttre | 2011-03-11 | 10:44:40 Kommentera? » 5 st

Min mamma var på loppis för en vecka sedan och då fick
jag höra att hon hade köpt en mamma kjol till mig.
"Jaså? Vad snällt! Hur ser den ut?"
"Den är jätte söt! Den är blommig."
"Eh, va?"
Blommig?....

Hur i all världen fick hon för sig att jag tycker om blommiga kläder?
Visst, det är till sommaren så jag kanske har ändrat mig då eller så..
Men endå? En blommig kjol? Det första jag tänkte jag blev gravid var;
"Åh nej! Nu måste jag gå runt i blommiga kläder eftersom det är det enda
som finns på mamma kläder!"

Hm.. Vad tycker ni..? Är den okej eller.. inte?

Hon tycker den är så fin att jag skulle kunna ha den på
bröllopet jag ska på i maj och sedan min lillasysters student.
Jag testade kjolen och hela min familj skrattade åt mig förutom min mor -.-




Kommentarer
Skrivet av: Malin & Prinsessan

Men tack så mycket vad glad jag blir att du gillar bloggen :)



För att göra en lång historia kort så var det var min sambo som kom på namnet i somras när vi tittade på simnings-EM och Joline Östman var med. Då tyckte han att Joline var fint men inte helt rätt, så då kom vi på Jolie och sedan dess var det spikat och vi älskar det :)



Hoppas du får en bra fredag!

2011-03-11 @ 12:47:54
Länk: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Skrivet av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Inte min stil :) Och det känns VEKRLIGEN inte som din stil ;)

2011-03-11 @ 13:27:02
Länk: http://artanimagen.blogg.se/
Skrivet av: Emelie, gravid i v21

Hejsan! Härlig blogg du har! :)



Kram

2011-03-11 @ 13:34:36
Länk: http://litetunderverk.blogg.se/
Skrivet av: Mysan

sv: ja, de låter ju lite jobbigt faktiskt.. haha.. men man kanske kan prova :P kanske funkar jättebra!

2011-03-11 @ 13:41:34
Länk: http://unwake.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Jag gillar inte heller blommigt, men jag hade nog kunnat tänka mig å använda den hemma under varma sommardagar(och då passa på å bjuda hem mor på fika så hon får se att den iaf används).

2011-03-11 @ 17:12:45

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: