photoshoot

Det yttre | 2011-03-07 | 23:06:33 Kommentera? » 3 st

Sitter fortfarande hos Ottilia och ska sova här. Vi har sminkat och fotat en massa
och bilderna blev riktigt grymma. Vi har även kollat på någon kinesisk film
med Jackie Chan och Louis Koo, som var riktigt rolig. Käkat satay och lyssnat
på koreansk pop. Awesome säger jag bara ;D

Jag är helt slut verkligen.. Halsbrännan är skit jobbig och fått huvudvärk.. -.-
Och faan att jag inte kan ta min järntablett ikväll! Det blev lite spontant
att jag skulle sova här så. Saknar mitt gosedjur aka pojkvän :(

Tack alla som faktiskt svarade på min "annons" på om ni ville bli min
gravid polare! Jag blev jätte glad av det och känner mig inte ensam längre.
Tack verkligen <3


Kommentarer
Skrivet av: Lisa

jag ska men den e inte klar haha, btw, snygg bild! :)

2011-03-07 @ 23:09:00
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Tuvi.se

Sv jag bor lite utanför Skövde! vart bor du? :)



Grymt fin bild!

2011-03-07 @ 23:58:27
Länk: http://Tuvi.se
Skrivet av: Lotta

Är du finlandssvensk? Har inte hört andra tala om plättar :)

2011-03-08 @ 14:10:49

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: