we are geeks

The geek stuff | 2011-03-28 | 19:14:58 Kommentera? » 4 st






Åkte till stan med pojkvännen och käkade middag. Kebab <3
Visste ni att jag har gått upp 3 kg på litet över 2 veckor?
Skit bra ju! Fast det kanske beror på all donken, max oxh subway och
nu kebab? Haha! Nej, men det är jätte bra. Vägde 47 sist jag var hos
barnmorskan och nu väger jag 50 :)
Min mage har blivit större också.. Ni får en magbild när jag orkar xP

Vi var också på våran absoluta favoritaffär Seriezonen och
shoppade loss på tidningar. Gubben som har butiken är så jäkla
shysst och gav oss t.o.m en poster! :D
Så nu ska den sitta över soffan <3

Gammal bild på mig föressten, innan jag skaffade dreads.
Men jag älskar min Wonder Women tröja <3
Har även 2 st Superman tröjor och en Hulken ^^
I'm a geek! ;D
 
Vad är ditt stora intresse?


Kommentarer
Skrivet av: victoria öhman

Fy bubblarn så gott det såg ut med kebab!!! Vill också ha ju :p



Är ju jättebra att du har gått upp lite i vikt, det är ett tecken på att bäbis i magen mår bra :) Och om du bara vägde 47 vid inskrivningen så är det ju inte alls någon fara för dig att gå upp i vikt heller :)

2011-03-28 @ 19:26:42
Skrivet av: Malin- 16 år och gravid

Fin blogg! =)

2011-03-28 @ 21:43:38
Länk: http://novemberlycka.blogg.se/
Skrivet av: Jannika mamma till Jillian

JA! jag är lustgasanvändare och lycklig! jaja klarade mig på "bara lustgas":)



Ja altså, de "läskiga" historierna är nog sanna, Man blir TÖRSTIG när du bara andas gas, men det är "naturligt" så att säga.. Snurrig, absolut, När du andas den gasen så andas du ju inte SYRE viket gör att man blir lite snurrig liksom, men jag tyckte det va skönt! och det där med skratt, JA! Jag skrattade iofs itne, men kommer ihåg att jag hade små "konversationer" med mig själv i huvudet och att jag skulle komma ihåg att berätta ALLT jag tänkte på sen när jag orkade, men har glömt allt nu:P



Kan ju berätta lite "ärligt" hur det känns, har testat lustgas flera gånger (för skojjs skull under fest.. skittöntigt..) Sjukhus gasen är ju lite starkare än vanlig såklart. Men lustgasen gör (om du använder den rätt!!) att du blir lite avdomnad, du vet som när foten somnar? pirrar lite i kroppen liksom. Du känner dig seg, men lugn. Smärtan dämpas INTE det gör fan lika ont iaf, men MYCKET skönare med lustgas på något sätt! du glömmer värkarna och smärtan fortare och får en skönare känsla i kroppen är om du är "fullt medvetande" och får en värk.(Jag fick nämligen itne ha lustgas under själva förlossningen när hon kom ut, jag va tvungen att bli lite mera vid medvetande (i like lustgas), så har verkligen KÄNT!)



HUR SOM HELST så måste du göra RÄTT för att det ska funka, andas lite PRECIS när verken börjar, djupa andetag inte såna där flämtandningar som man ser på tv:P djupa långa andetag och andas hela tiden annars ger det ingen effekt Mellan värkarna andas du naturligtvis inte.



Vissa känner att det är jobbigt och att man blir illamående av snurrigheten, men det är ju såklart olika. Jag fann det skönt, vissa andra tycker det är jobbigt och att lustgasen luktar konstigt..



långt inlägg om lustgas:P

2011-03-28 @ 22:58:02
Länk: http://jannikassmulor.blogg.se/
Skrivet av: valeria<3

Gott med kebab! :)

2011-03-29 @ 17:54:07
Länk: http://valeriawikner.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: