24 maj

Vardagslivet | 2011-05-24 | 20:18:57 Kommentera? » 3 st

Gjorde en massa ärenden idag och det gick super bra. Jag kommer kanske få en praktik på leksaksbutiken BR
på Gränby Centrum här i Uppsala! Hoppas innerligen att jag kommer få börja där. Har möte med dom nästa vecka,
så det är bara att hålla tummarna. Blir inte så många timmar alls eftersom det kommer nog vara jobbigt
att stå så länge och sådant men jag kommer lära mig massor. Speciellt få kassavana. Det blir ju lättare då att
söka jobb när småttingarna börjar på dagis.

Efter mina ärenden så träffade jag två gamla klasskamrater från skolan, Sofie och Andrea. Vi hade super mysigt
och åt middag på Waynes Coffee och sedan gick runt och shoppade lite. Hittade en stilig kofta till lilleman och sedan en
klänning till mig själv som jag ska ha på mig på min systers student. Självklart åt man mjukglass vid fyrisån också :)
Jag hade en jätte trevlig dag och på något sätt.. så känns det som att jag har börjat få tur nu. Inte van
med att det går så himla bra för mig. Ska man vara orolig eller? Eller ska jag baar njuta av att allting går så bra
och alla är så hjälpsamma?

Har börjat få ordentliga problem med revbenen på senaste tiden. Både bak och fram. Jag känner att det trycker på ordentligt
och det är trångt i magen -.-  Verkar som att ungarna vill att jag ska få lida mer genom att dom sparkas jätte mycket på
revbenen också.. Fy skäms! .__.






Kommentarer
Skrivet av: Anonym

SVAR:

Haha, söt och dum! :)

2011-05-24 @ 20:43:44
Skrivet av: Maddis - gravid. v 32

SVAR:

Haha, dum och söt :D

2011-05-24 @ 20:50:18
Länk: http://maddisroos.blogg.se/
Skrivet av: Tina - Minnas mamma

Älskar den där cardiganen (haha, heter det så?). Den har Minna också, i storlek 62. Tycker den är såå söt på henne, trots att den är från pojkavdelningen :)

2011-05-24 @ 23:24:15
Länk: http://hejtina.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: