28 maj

Vardagslivet | 2011-05-28 | 17:46:03 Kommentera? » 3 st

Mamma ringde mig imorse och väckte mig och sa att hon var påväg med bilen för att hämta mig.
Jag låg ju såklart i sängen så sent som jag kom hem igår från grillningen så det var bara
att kliva upp och klä på sig. Mamma kom och vi åkte iväg till hennes vän där vi skulle välja och vraka
på hennes barnkläder. Jag åkte hem med en hel kartong full med kläder och saker!
Bla. kläder, bärsele, bitleksaker och en sådan gunga som man sätter mellan dörren.
Blev ju en massa mer saker, nästan så att jag inte kommer ens ihåg vad jag tog för något! x)

Åkte sedan till stan och shoppade loss på asiatiska butiken Kina Li här i Uppsala.
Kollade runt på rea på kläder och hittade en jeans jacka och en tröja.
Jag älskar verkligen gratis saker och rea haha!
Varför jag gick till Kina Li var för att jag fick så många minnen av all mat som finns i den butiken.
Och allt godis. Jag var ju en backpacker i Thailand en månad för några år sedan och det finns mat
och godis som jag älskar därifrån. Speciellt deras mjölkchoklad :)




Kommentarer
Skrivet av: Sakki

MILO! <3 inte sett det i Sverige innan D:

2011-05-28 @ 18:46:00
Länk: http://sakki.blogg.se/
Skrivet av: Jennifer

SV: jag ska cosplaya Soifon från anime serien Bleach :3

2011-05-29 @ 12:45:13
Länk: http://kawaiichans.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hej! vad kul dina poster verkar! lär definitivt läsa dina poster lite mer. :) Hoppas du har en bra dag =)

2011-06-29 @ 15:15:13
Länk: http://jade.se/reseerbjudanden

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: