lägenhetsvisning idag

Vardagslivet | 2011-05-18 | 15:21:10 Kommentera? » 1 st

Lägenhetsvisning idag och jag bara längtar! Spännande och super roligt kommer det vara att få se lägenheten.
Hoppas dock att väggarna ser bra ut så man slipper fixa dom.. Så fort jag kommer in i lägenheten kommer jag planera hur jag ska möblera och vart bäbis hörnan ska vara haha!
Men innan visningen ska jag iväg till några vänner och bara slappa lite. Fint väder ute och det måste man ta vara på.

Har precis sett en film som heter "The pregnancy pact". Någon som har sett den?
Kan blogga mer om den ikväll. Då ska jag även lägga upp vem som blir veckans snygging!
Några förslag på vem det kan bli? :)

Bild från middagen igår. Jag bara älskar kyckling! :D


Kommentarer
Skrivet av: Louise Hedblom

Jag föreslår Tom Welling ;)

2011-05-18 @ 16:27:24
Länk: http://hedblom.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: