shopping på kappahl

Shopping till the twins | 2011-05-17 | 15:02:07 Kommentera? » 7 st

Det är nu "tag 3 betala för 2" på Kappahls alla barnkläder och jag hade en till rabatt som man fick en gratis body på om man handlade för över 200 kr. Så alla bäbis kläder på bilden blev totalt 209 kr! :D (fick då alltså två gratis bodysar)
Hade också en liten lapp där jag fick strumpor från newbie om jag handlade för över 200 kr.
Vilket flyt jag har fått nu..
Fått en lägenhet, har en praktikplats på G, köpt en super billig underbar tvillingvagn, gör värsta kapen!
Och sedan så mår jag helt underbart och njuter verkligen av graviditeten <3
Dock så har jag en ordentlig ryggvärk och jag har börjat känna mig "tung". Jag känner av att jag är tyngre än förr och att allt ligger på magen. Och det kommer bara bli värre xD

Var hos BM igår och fick lyssna på tvillingarnas hjärtljud för första gången.. så mysigt <3
Sedan fick jag veta att mitt SF mått var 28cm! Jag har tydligen en lika stor mage som
en kvinna som är gravid med en unge i v.30! Och jag är bara i v.23 x)


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Det var verkligen billigt! Newbieserien är helt underbar, synd att mina barn är för stora för dom kläderna annars hade nog deras garderober vart fulla av just dom kläderna :)

2011-05-17 @ 17:34:36
Länk: http://shabbychicme.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

Är du inte rädd för att dom sett fel kön på något av barnen?

När jag väntade min dotter sa den första att de var en pojk, men visade sig senare på ett ultraljud efter RUL att de var en flicka! gjrode flera ultraljud så dom kolla flera gånger att de var en tjej sen bara för den första sa fel.

men man läser ju så mycket om dom som kollat att dom får en pojke tex ist kommer de en flicka vid förlossningen! :P

2011-05-17 @ 19:27:25
Skrivet av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

Amanda;

Nej jag är inte rädd för det :)

Pojken särade på benen haha! Och flickan, det tog lite tid

dock att se men kvinnan på UL var säker på att det var en flicka :)



Sedan så känner jag på mig också att det är en flicka där inne också, jag bara vet ^^'

2011-05-17 @ 19:32:40
Länk: http://mammaems.webblogg.se/
Skrivet av: Sakki

dit ska får jag dra mig och shoppa lite :3



skitfina kläder btw!

2011-05-17 @ 20:34:48
Länk: http://sakki.blogg.se/
Skrivet av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Fina kläder! Och grattis till lägenheten :D



SV: Tack :) Allt är gjord med sockerpasta/sugarpaste :)

2011-05-17 @ 22:34:17
Länk: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Skrivet av: Tora - Viggos mamma

Vad mycket fint! Kul att du får en av varje!

När jag väntade Viggo var jag lite bitter över alla urgulliga tjejkläder som jag inte kunde köpa men du får ju det bästa av båda världar - både sött och tufft! :D

2011-05-18 @ 20:02:32
Länk: http://glitterfjolla.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Mitt SF var 29 förra veckan (22), och det hade jag i vecka 28 med både ettan och tvåan.. Jag gissar att jag blir större den här gången. ;)

Grattis till lägenheten, skönt att ha nära till nära & kära!

2011-05-18 @ 22:15:45
Länk: http://hillesnille.blogspot.com

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: