strawberry crush

Vardagslivet | 2011-10-12 | 18:32:29 Kommentera? » 5 st

Jag är en smalis haha ;)
Efter en veckavar jag lika smal som jag var innan graviditeten. Har gått ned
från 70 kg till 52 :) Nu ska jag fasiken inte gå ned mer i vikt.

Tröjan jag har på mig har min syster designat (gjord i ps). Just denna tröja
heter Strawberry Crush och ska snart börja säljas :)
Jag kommer att stå som modell senare för hennes tröjor och som tack får jag en
gratis tröja :D

På fredag ska jag, min mor och min syster och hennes dotter (som är 17 dagar äldre än tvillingarna)
åka till Sthlm på underbara barnmässan! Längtar som tusan och vi alla kommer gå med en varsin vagn.
Varje vagn får en goodiebag så ;)
Ska försöka hinna färga håret innan och hitta någon fin skjorta att ha på mig.
Det finns inte så mycket tid till utseendet längre haha ^^

Barnen väger 4 kg var nu och växer som tusan. Dom är helt underbara!
Vi har haft turen att inte få kolik barn ^^
Dom båda ler hur mycket som helst och verkar stortrivas med livet :)
8 veckor idag! Mamma och pappa älskar er <3

Tack syster för att du gjorde om min header! :D



Kommentarer
Skrivet av: Isabelle

Fina du! :-)

2011-10-12 @ 18:55:47
Länk: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Skrivet av: Emmasc

Jag ska också dit :)

2011-10-12 @ 19:21:13
Länk: http://emmasc.blogg.se/
Skrivet av: emmis

hej kan du lägga in lite bilder på tvillingarna?

2011-10-12 @ 20:00:06
Skrivet av: Elin ♥ Albins Mamma

Jag ska nog till mässan också, ses kanske där! :)

2011-10-13 @ 01:23:27
Länk: http://elinpantsar.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Hej!



Ville bara kolla är det inte bara på söndagen man får en goddiebag om man är en av de 1000 första?



Emma

2011-10-13 @ 08:38:09

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: