kejsarsnitt

1+1=4 | 2011-09-14 | 22:53:39 Kommentera? » 7 st

Lånar en väns dator en snabbis och passar på att lägga upp bilder från förlossningen :)
Men tyvärr blir det ingen förlossningsberättelse ännu, har inte haft tid att skriva den än.
Men det kommer nog så småningom :)
BVC var på hembesök idag och barnen växer jätte bra :)
Men Isak och Alice har fått ont i magen tyvärr :(
Isak ligger och grymtar och gråter lite varje gång han har gaser och
Alice blir så hysterisk att hon försöker äta men bara gråter..
Man blir ju så ledsen av att se dom ha ont ;__;
Men annars är ju våra barn så himla snälla och dom är så himla lätta.
Fast när dom gråter för magen är dom ju lätta också.
Fast det där kommer nog vända snart.. Vi känner på oss att Alice kommer
bli en envis liten tös. Hon är redan envis nu och gnällig x)
Har även gått på en promenad med vagnen idag en hel timme.
Riktigt många uppförs backar -.-
Gick med min vän och hennes dotter :) Har aldrig vart den personen som
gillar att gå på promenader men nu älskar jag det! Super mysigt med vagnen
och sedan jätte trevligt när man går med en vän :)
Dom två första bilderna är på Isak och dom andra två är på Alice <3
Sedan sista magbilden också haha! Tog den på sjukhuset en vecka innan
jag födde. Vet inte vilket SF mått jag hade dock.. Men stor var jag iaf! XD

Kommentarer
Skrivet av: Becca

Jag hejar på er! Grattis igen!

Är du sugen på promenader då finns jag i Gränby :)

2011-09-15 @ 08:58:28
Länk: http://beccamedliten.wordpress.com
Skrivet av: Becca

Jag hejar på er! Grattis igen!

Är du sugen på promenader då finns jag i Gränby :)

2011-09-15 @ 08:59:04
Länk: http://beccamedliten.wordpress.com
Skrivet av: teresa

jag tänkte bara att jag skulle lovorda sempers magdroppar lite, mot magontet.

vi testade minifom, att pausa massa gånger i matningen, att rapa var 20e ml (vi ger ersättning) osv. osv. ALLT, som BVC rekommenderade mot magont/magknip, men inget hjälpte. så läste jag på familjeliv.se om sepmers magdroppar, testade dom och efter 2-3 dagar märkte jag skillnad direkt!

en liten flaska kostar 179kr, men med tanke på att man bara måste ge 5 droppar om dagen, så blir det inte så dyrt i långa loppet. :)

värt ett försök iallafall! hoppas det hjälper lika bra på dina fina guldklimpar, som det gjorde på min!

2011-09-15 @ 19:03:09
Skrivet av: Elin

Grattis! Wow, vad mysigt det ser ut med dina små! Väntar ju själv tvillingar och är nu i vecka 35+4 så man längtar otroligt!

Hoppas ungarnas magar blir bättre :)

2011-09-15 @ 20:55:59
Skrivet av: Louise - Tvillingar i magen

Hej Emma =)



Skulle vara jätte kul om du berättade i något inlägg om hur det är att vara tvillingmamma! Det skulle vara intressant att läsa hur din vardag ser ut nu när dina barn har kommit till världen! =)



Ha en bra dag!

2011-09-19 @ 12:49:55
Länk: http://louiserautio.webblogg.se/
Skrivet av: Tea

Har ni testat minifom?

2011-09-19 @ 13:19:20
Länk: http://langrean9manader.blogspot.com/
Skrivet av: Isabelle

Sv: Åh vad kul att du gillade presenterna! :-)



Ha en fin kväll, kram!

2011-09-21 @ 18:35:50
Länk: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: