choklad och hallongroda

Vardagslivet | 2011-04-21 | 15:44:51 Kommentera? » 2 st



Jag hade jätte trevligt med min gamla barndomsvän!
Vi surrade på otroligt mycket och det blev aldrig en tyst stund.
Bra tycker jag, hatar att träffa någon och så sitter man där tyst..
Någon som vart med om det?

Vi åt först lunch på MAX här i stan och sedan gick vi runt
i butiker och shoppade lite men vi blev hungriga direkt efter!
Så vi gick och fikade.
Vilka tjockisar vi är då. Det blev ett antal toa besök också haha!
Gravida människor är lite roliga :)

Har haft sammandragningar hela dagen och dom har vart super
jobbiga eftersom det är inte kul att få dom medans man går.
Sedan så har jag ryggont också så det blev mycket sittande.
Men endå roligt! :)

Nu ska jag hjälpa pappsen och hans tjej med att laga PALT :D
Vad tycker ni om palt?
Har ni ätit det någongång?


Kommentarer
Skrivet av: Lisa

jag vill också ha :(

2011-04-21 @ 22:58:01
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Michan

Pitepalt är hur gott somhelst! Men gillar inte palt som är gjort på blod. Bara potatis :P

2011-04-22 @ 17:09:58
Länk: http://texasplays.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: