dyster morgon

Vardagslivet | 2011-04-20 | 10:47:21 Kommentera? » 3 st



Igår blev det inte mycket bloggande för mig eftersom jag mådde verkligen skit.
Fick hjärtklappning, yrsel och började kallsvettas. Sedan helt plötsligt började jag spy.
Inte kul alls. Så låg i soffan mest hela dagen och bara vilade.
Att vila är riktigt långtråkigt :/

Har inte heller sovit bra inatt.. usch.
Hoppas jag blir frisk snart eftersom jag vill inte vara sjukskriven längre.
Jag ska ju söka praktik på en barnklädes butik i Uppsala :(
Jag kan ju inte må såhär då..

Någon annan som har mått riktigt dåligt under eran graviditet? :/


Kommentarer
Skrivet av: Studentmamman

Jag kräktes som en gris första tiden men det stabiliserade sig efter ett tag. testade något märkligt åksjukeband att sätta kring handleden med en kula som gav någon slags akupressur. Jag tror det hjälpte lite mot illamåendet. Hoppas du mår bättre snart.

2011-04-20 @ 14:24:10
Länk: http://www.studentmamman.se
Skrivet av: emma - 19årig mamma till hugo :)

jag mådde illa hela graviditeten, hade massor av problem med foglossning också. så kunde inte ligga ner för då mådde jag illa men var så fruktansvärt trött (och hungrig hela tiden) och när jag väl låg så gjorde det så ont i höfterna och när jag gick också.



det är mysigare med hugo på utsidan :)

2011-04-20 @ 17:29:43
Länk: http://emmasc.blogg.se/
Skrivet av: Milliez ★ My truth, My confessions

usch stackare. hoppas att det börjar bli bättre snart, för som du säger så är bila väldigt långtråkigt!

Kram

2011-04-21 @ 06:49:28
Länk: http://milliez.nu

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: