när vindarna viskar mitt namn

The geek stuff | 2011-04-04 | 22:37:23 Kommentera? » 2 st

Sedan jag var på maskerad och sjöng den här låten hela natten
 på sing star så har jag fastnat på den och sjungt den varenda dag!
Haha jag älskar då Roger Pontare ärligt talat.
Han är ju super härlig och hans röst är verkligen otrolig!
Han är underbar på scenen och gör en så jäkla glad.
Och sedan bäst av allt, han är norrlänning! Haha!
Jag själv är det ;)
Visst, jag har fått mig att han kommer från Lappland..
Jag är född i Norrbotten :)
Flyttade till Uppsala när jag var 10.

Roligt nog, när jag sjunger så är småttingarna lugna haha!
Sjunger både Roger Pontare och sedan Annie Lennox - Into the west
(från Sagan och konungens återkomst).




Kommentarer
Skrivet av: My

Tack så hemskt mycket :)

och jag håller med dig, norrlänningar är bäst ;D

2011-04-05 @ 12:07:18
Länk: http://unwake.blogg.se/
Skrivet av: LIENE

Minns när han var med i mellon med den låten:D så skön ju.

2011-04-05 @ 14:55:08
Länk: http://lienes.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: