a la ikea

Shopping till the twins | 2011-03-05 | 17:29:13 Kommentera? » 4 st

Jag älskar verkligen IKEA. Dom har underbara saker där och dom är så påhittiga.
Älskar att strosa runt genom varuhuset och ta en paus med mat eller fika,
för det är hur trevligt som helst. Även om man har med sig en massa barn.
Senast jag var där var med min mor, hennes fästman, lillebror (6 år) och lillasyster (1 år).
Det var ca 3 veckor efter jag hade fått reda på att jag var gravid.
Gissa om det var lite skrämmande att se alla barn och barnsaker där! Haha!

Nu längtar jag bara att få åka till IKEA igen och bara shoppa loss!
Hittat lite saker som jag troligtvis kommer att köpa innan bäbisen kommer.
Jag älskar färger och barnet ska få vara färgglatt. Men jag är en sådan
mor som inte kommer vilja att min son har på sig rött eller rosa eller
min dotter har grönt eller blått. Men alla är olika.
Jag vill att folk ska se att det är min lilla flicka eller pojke ^^
Det är ju svårt att se när dom är så pyttesmå.


Kommentarer
Skrivet av: M E N I V E R

Sv, Tihi tackar tackar :D Hehe jag gillar filmerna och tycker att Heath är, var grym :).

2011-03-05 @ 17:54:21
Länk: http://meniver.blogg.se/
Skrivet av: Mamma

Men hallå där! Rött har ju lillebror på sig väldigt ofta och lilla syster har ju både grönt och blått. Sedan är det väl du som inte tycker att lillasyster bara ska ha pojkkläder :-)

2011-03-05 @ 23:13:50
Skrivet av: Hanna - Mamma till Albin

Ja visst är det! Har du/ni något namn till bebis i magen? :)

2011-03-06 @ 13:57:09
Länk: http://hbjorklunds.blogg.se/
Skrivet av: Emelie, Mamma till Vincent :}

Åå, jag älskar Ikea! Vi handlar jättemycket därifrån, dock var det lite jobbigt när man skulle börja handla innan bebisen kom då man inte visste var det var för kön :}



En åsikt angående "åkpåsen" (den röda saken) vi köpte en sådan till vår son men han fick panik i den, är ju olika från bebis till bebis men den var verkligen instängd och trång :( vi köpte två olika storlekar men han vägrar ligga i den ännu och är strax över 4 månader, hehe. Kram!

2011-03-09 @ 22:17:09
Länk: http://emelllieh.webblogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: