help!

Det yttre | 2011-03-13 | 22:53:18 Kommentera? » 3 st

Jag har verkligen akut behov av att köpa kläder som jag har
skrivit förr. Men BH har jag redan valt ut och hoppas den finns i
min storlek. Jag vet ju inte ens vad jag har.. 75C passar ju inte längre!
Den är för stor runt omkring men för liten för brösten :(
Men tänkte köpa en billig BH nu eftersom jag kanske blir större runtom
och då behöver man köpa en ny. Så jag tänker billigt.
Men det här med byxor..
Är det för tidigt att köpa mamma byxor?
Vill ha ett par svarta byxor som är tighta vid låren och nedåt
men som inte sitter åt vid magen..
Jag har verkligen ingen koll på vad för byxor man kan köpa..
Hjälp mig? ;__;


Kommentarer
Skrivet av: elina

fin blogg:)

allt bra idag?

p.s gå till en affär och fråga om hjälp, kan också funkar;)

2011-03-14 @ 08:21:53
Länk: http://blondiinbitchen.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Mät under brösten runt med ett Måttband så har du omkretsen :-) jag köpte mina första mamma-leggings för säkert 1,5 månad sen ( vecka 16)

2011-03-14 @ 09:23:24
Skrivet av: Emelie, gravid i v21

Klart det inte är för tidigt! :) Jag köpte ett par svarta som sitter tight i låren men som ändå är supersköna vid magen, köpte dom på Vero Moda/Only och det är märket är Mama-licious och jag tycker jättemycket om dom. Men som någon annan hade skrivit så gå in i en butik och fråga om hjälp :)

2011-03-14 @ 09:41:59
Länk: http://litetunderverk.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: