lasagne

Vardagslivet | 2011-03-06 | 21:25:58 Kommentera? » 1 st

Nu är jag så mätt så att jag nästan spricker! Eller det känns så i alla fall.
På bilden ser kanske maten inte så himla god ut, men det var det!
Chili lasagne ååh <3
Det blev en massa över så det blir rester till veckan som kommer. Underbart!

Det blir nog en tidig kväll denna söndag för mig eftersom jag ska göra
några ärenden på morgonen och sedan ska jag åka till min vän
Ottilia och äta lunch och bli fotograferad :D
Hon är en superbra fotograf måste jag säga! Lägger in två gamla bilder som hon
har tagit senare. Det kommer bli porträtt bilder
och jag hoppas jag får en ny profil bild här på bloggen än den fula webcam bilden, haha!


Kommentarer
Skrivet av: Hanna - Mamma till Albin

SV: Båda namnen är ju superfina! Mika är ju skit coolt på både tjej och kille. Haha , jag och fredrik hade också jätteproblem med namn. Så Albin var namnlös ända tills han hunnit bli 2 veckor =P

2011-03-06 @ 21:58:02
Länk: http://hbjorklunds.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: