night food

Vardagslivet | 2011-03-19 | 14:43:00 Kommentera? » 1 st

Vem har världens bästa pojkvän?
Jag! Jag! Jag har! :D

Min kille åkte iväg igår kväll för att umgås med en vän,
jag själv stannade hemma och latade mig i soffan och
tittade på Terminator 3 som visades på tv.
Vid kvart över 12 kommer han hem och vad har han med sig?
Jo, donken mat! :D
Jag älskar min pojkvän <3

Pommes, cheeseburgare, nuggets, fanta och sedan brukar jag
alltid köpa en glass till men han tänkte att den skulle hinna
smälta så han köpte en jordgubbsmilkshake åt mig istället.
Är de inte underbart? ;_;

Jag har nu officiellt blivit ett matvrak.



Kommentarer
Skrivet av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Vet inte :) Vad gör du ikväll då? Något kul? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-19 @ 16:18:02
Länk: http://sannalitens.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: