stupid mistake

Vardagslivet | 2011-03-13 | 21:38:04 Kommentera? » 0 st

Jag stod och tittade i kylen och i skafferiet och det var nästan tomt.
Vi ska inte handla förrens imorgon så jag fick ta de som fanns.
Jag experimenterade lite. Älskar att göra det men det suger om
det misslyckas.. Som tur var gjorde det inte de den här gången! :)
Det blev faktiskt gott. Men jag förstörde min mat totalt pga
att jag krossade in min medicin i maten.. Läste på paketet att man
kunde göra det. Jag har blivit jätte illamående/huvudvärk pga den.
Så jag tänkte testa ett nytt sätt att ta medicinen så jag kanske inte
skulle må illa precis efter jag har tagit den.
Men maten smakade bara medicin.. Som var otroligt riktig äckligt.
Men pojkvännen tyckte det var gott iaf :)

Stekte först bacon och kokade nudlar medans, men så fort nudlarna
mjuknade lite så tog jag bort vattnet.
Hällde mjölk i stekpannan med baconen och sedan lade jag ned
riven ost. Bestäm själv hur mycket av allting du vill ha.
Sedan svartpeppar på det.
Sedan när osten har smält och du har rört om så häller du
baconostsås grejen i kastrullen med nudlarna :)
Man kan även ta spaghetti :P
Blanda och servera :D Super gott ^^

Brukar ni experimentera med mat?


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: