bäbis täcke

Vardagslivet | 2011-05-31 | 13:45:45 Kommentera? » 3 st

Var på myrorna igår och hittade detta täcke för endast 40 kr. Helt underbart!
Jag älskar Myrorna, eller second hand överhuvud taget ^^
Täcket blir perfekt att ha på golvet dom kan ligga på, leka och mysa med varandra :D

Var ju också hos BM igår och bäbisarna mår bra :)
SF mått på 30! Så 2 cm har jag växt på 2 veckor. Sedan har jag gått upp 10 kg
sedan jag blev gravid! Från 47kg till 57kg! :D Super glad över att jag har gått upp i vikt,
de behövdes. Lyssnade även på småttingarnas hjärtan och gud så gulligt det låter.
"dunk dunk dunk dunk" hur snabbt som helst. Mammas gullungar <3

Ska göra mig i ordning och tralla snart iväg till stan för att leta efter en student present till
min lillasyster som blir stor och vuxen imorrn!
Jag undrar dock vad man skulle kunna ge henne..


Kommentarer
Skrivet av: julia

fick virus från din blogg nyss :(

2011-05-31 @ 15:47:06
Skrivet av: Lisa - tecknar

noooo du är två besökare ifrån mig på bloggportalen xD men än så länge leder jag!

2011-05-31 @ 17:04:34
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca - 18 år och gravid!

sv: Tack! :) Fint täcke!

2011-05-31 @ 18:44:44
Länk: http://reboow.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: