bäbislista

Shopping till the twins | 2011-05-28 | 18:28:04 Kommentera? » 6 st

Åka vagn:
(x) Vagn
(x) Täcke
( ) Kudde
(x) Filt
(x) Åkpåsar 
(x) Plastad frotté
( ) Vagnleksak/Mobil
( ) Reflex 
( ) Regnskydd
( ) Myggnät 

Sova gott:
(/) Spjälsäng - dom kommer ha samma i några månader
(x) Spjälskydd
(x) Madrass
(x) Täcke
(x) Kudde
(x) Lakan
(x) Plastad frotté
(x) Påslakanset
(x) Leksaksmobil/speldosa
(x) Gosedjur

Sköta om:
( ) Skötbord
(x) Skötbädd/skötskydd 
( ) Våtservetter
( ) Tvättlappar
(/) Blöjor - har bara tygblöjor hittills
( ) Skötväska
( ) Leksak till skötbordet
( ) Blöjhink

Äta mat:
( ) Amnings-BH
(x) Bröstpump
(/) Nappflaska - har bara en hittills
( ) Flaskborste
( ) Modersmjölksersättning
(x) Amnings kupor
(x) Haklappar
(x) Dregglisar

Bada:
( ) Badbalja
(x) Tvättlappar av frotté
(x) Babyolja
(x) Badhandduk med huva

Mini-Apotek:

(x) Kräm mot röd bebisrumpa
( ) Näsdroppar för spädbarn
( ) Panodil, stolpiller för spädbarn
( ) Febertermometer
(x) Kräm mot torr hud
(x) Idomin
(x) Barnolja
( ) Xylocain 

Övrigt:
(x) Filtar – Ska sy egna sedan också
( ) Amningskudde
(/) Bärsele - behöver en bärsjal också
(x) Babysitter
( ) Snuttefilt 
(x) Nalle/gosedjur
(x) Nappar 
( ) Napphållare
(x) Bitring
(x) Förvaringsmöbel till bebiskläder


Kommentarer
Skrivet av: Sakki

ja jag har sett det på hm, lindex har också lite sailorkläder :3 vill ha allt!

2011-05-28 @ 18:47:02
Länk: http://sakki.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Hej Emma :) Såg att du hade kommenterat ett inlägg i min blogg. Jag har inte varit så aktiv i slutet så därför blir det ett sent svar. Du hade kommenterat min sons mössa :) Den är jätte söt, det är en tjej här i närheten som syr egna mössor och jag fick den av min bror och hans tjej. Dom är super mysiga. Hoppas du har en trevlig helg

2011-05-28 @ 19:08:59
Länk: http://underbaranii.blogg.se/
Skrivet av: annbom

Bärsjalen får du ju från mig. Har du glömt det :)



2011-05-28 @ 19:27:42
Länk: http://annbom.webblogg.se/
Skrivet av: Jennifer

SV: oki, själv tycker jag bleach är en jätte bra serie, dock så kan den vara väldigt utdragen. Om man säger såhär, det händer lite på mycket tid :P

Det här blir min andra cosplay, jag har cosplayat Yuuki Cross från Vampire Knight förut. :)

2011-05-29 @ 13:12:24
Länk: http://kawaiichans.blogg.se/
Skrivet av: Sara - mamma till Emelinda och Birk

Jag har två olika bärsjalar. En ring och en knytsjal. Jag är inte bra att använda sjalar, så om du inte har skaffat sjal än. Så har jag två stycken, om du är intresserad. Bara att höra av dig isf. Grattis till tvilling-graviditeten :-)

2011-05-31 @ 22:21:52
Länk: http://lillafamiljenl.blogg.se/
Skrivet av: m

Man skall inte ha idomin salva längre, det innehåller nötolja INTE BRA

2011-06-06 @ 12:44:56

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: