grillkväll med pojkvännen

Vardagslivet | 2011-05-30 | 20:56:24 Kommentera? » 2 st

Har äntligen skrivit på kontraktet med HSB nu på lägenheten! :D
Känns super skönt och snart får jag flytta in. Längtar som fasiken!
Måste dock skriva ned en lista på saker jag behöver till både lägenheten och barnen.
Måste iväg på rusta också för att köpa trä färg :)
Vi kommer att bo granne med pojkvännens mamma och syster haha!
Nära till min familj också och sedan känner vi flera på samma gata.
Det kommer bli så himla bra <3

Jag och mannen åkte iväg och storhandlade på Willy's och sedan hade en super
mysig grillkväll som kanske inte alls slutade så himla bra.. Vi blev uppätna av mygg.
Så utan att ha hunnit äta upp maten så sprang vi in och tog skydd.
Både han och jag är lite allergiska och svullnar upp som fan.
Dock så kliar min kille sönder alla bett också och får hemska sår.. -.-
Såren i ansiktet på bilden på pojkvännen är ifrån en "fylleskada". Två killar började slåss
och han gick emellan och ramlade sedan ned på asfalten.
Gissa om man blev orolig när han kom hem och såg ut sådär!
Fast det har läkt otroligt snabbt :)




Kommentarer
Skrivet av: Rebecca - 18 år och gravid!

ser ju inte liiiite gott ut :) hihi!

2011-05-30 @ 23:23:18
Länk: http://reboow.blogg.se/
Skrivet av: Rabbitsfoot •gravid v23•

Så roligt med ny lägenhet! :)

2011-05-31 @ 01:29:24
Länk: http://rabbitsfoot.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: