mommy loves you

1+1=4 | 2011-05-19 | 20:08:55 Kommentera? » 6 st

Mamma älskar er så otroligt mycket! Mina små knytt i magen <3
Just idag har ni kanske inte vart så himla snälla emot mig.. sparkats som bara den och det har gjort ont..
Men då vet jag ju att ni lever där inne iaf ^^'
Jag längtar så otroligt mycket tills ni kommer ut i världen. 
Vi har äntligen hittat ett hem åt oss! Våran lilla familj.. Ni, jag och er far <3
Jag längtar tills jag (troligen eran far xD) kommer sätta ihop spjälsängen och måla den.
Längtar tills jag får fixa eran lilla bäbis hörna. Tvätta era kläder och vika in dom..
Jag bara längtar tills ni är i min famn.. Har aldrig längtat så mycket efter någonting.

Ni var inte planerade men vi älskar er endå! Jag ångrar ingenting och jag hoppas ni är friska.
Varenda dag får ni höra att vi älskar er. Jag har aldrig känt en sådan här känsla förr.
Jag är eran mor och jag älskar er så otroligt mycket! <3

Det är många av er som har frågat mig om hur det känns att man väntar tvillingar.. Ärligt?
Jag är ännu mer lyckligare nu än när jag trodde det bara var ett litet barn där inne.
Det är verkligen dubbel lycka! Jag ska få en son och en dotter.. Det är helt otroligt.
Vad gjorde jag för ett år sedan? Jag kommer inte ens ihåg. Mitt liv har inte vart så meningsfullt direkt
sedan småttingarna kom in i mitt liv. Det känns som att det här var verkligen en gåva.
Tvillingarna räddade mig verkligen. Från mig själv och mina dumma val i livet.
Folk anser att behålla barnen är ett dumt val, men dom vet ingenting om mig eller vad jag har gått igenom i mitt liv.
Det är verkligen inget dumt val. Jag har aldrig vart så lycklig i hela mitt liv och det kommer bli tufft, men det
är så värt det!

E
n vän påminde mig just om vad jag gjorde för ett år sedan. Var på klassresa i Lettland och Litauen och
festade hårt. Firade min födelsedag där och jag kommer aldrig glömma den resan! Eller jag gjorde ju just det..
Fast inte själv resan bara när vi var där haha xD
Har jag blivit senil? :O



Kommentarer
Skrivet av: Sofia BF15 Juni

Visst längtar man! :)

2011-05-19 @ 20:20:54
Länk: http://sofiafurostam.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Det var faktiskt precis ett år sen vi var i Riga och Vilnius. Saknar alla billiga efterätter.



/ Tjock-Elin

2011-05-19 @ 20:49:43
Skrivet av: Magda - Mamma till Elliot ♥

Vår son var iofs planerad, men varför skulle det vara dumt att behålla? Tycker det verkar skitläskigt med tvillingar, men det är väl mest eftersom vi hade en jobbig start med kolik osv. Att ha barn ger ju en så otroligt mycket, och att få två är väl visserligen dubbelt arbete men även dubbel lycka.



:)

2011-05-19 @ 20:51:37
Länk: http://momalicious.se
Skrivet av: Sakki

Mycket fint skrivit, och känner igen mig så mycket i din text! Bästa valet jag gjort att behålla, och jag har blivit en så annorlunda människa, mot det bättre, lyckligare o allt! Hela mitt liv är helt annorlunda, bort från all skit och gå mot bättre tider!



2011-05-20 @ 00:29:27
Länk: http://sakki.blogg.se/
Skrivet av: emma - 19årig mamma till hugo :)

åh :)



så fin bild också!

2011-05-20 @ 18:31:59
Länk: http://emmasc.blogg.se/
Skrivet av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Fint skrivet :) Och så fin bebismage <3

2011-05-24 @ 00:02:02
Länk: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: