The Avengers

Vardagslivet | 2012-04-28 | 07:05:26 Kommentera? » 2 st

Igår lämnade jag kidsen hemma med deras pappa för att först äta en riktigt god middag hos en vän och sedan för att göra ett besök på biografen. The Avengers var det jag såg och jag är inte besviken! :) men har ni gått på bio berusad någongång? Det blev nog för många glas vin för mig och min vän xD fast det var nog den bekvämaste bion hittills. Jag satt skönt, avdomnad lite haha och jag fokuserade på filmen mer och sen frös jag inte. Fryser alltid annars :( annorlunda upplevelse haha!

Jag är så glad att jag gick igår. Sist jag var på bio var förra året när Thor kom ut. Jag älskar verkligen filmer så att inte ha gått på bio på ett år har vart en plåga! Under graviditeten gick jag tre gånger i månaden nästan för att jag visste att när kidsen kom skulle de ta långt tid tills jag kunde besöka en salong igen :P

Eftersom det var världspremiär och The Avengers firade jag det med en Hulken t-shirt! :)


Kommentarer
Skrivet av: En chic mammas bekännelser

godmorgon :) idag äntligen skiner solen :) vad händer hos er idag ? :)

2012-04-28 @ 10:54:57
Länk: http://frureinhold.se
Skrivet av: Foto, design & mamma till Alexander ♥

Såg också den igår och den höll verkligen upp till våra förväntningar ;)

2012-04-28 @ 14:45:51
Länk: http://justababy.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: