torsdag

Vardagslivet | 2012-04-05 | 22:36:03 Kommentera? » 1 st

Fy.. Jag är helt slut.. Har haft busiga, griniga och överaktiva bebisar idag. Griniga pga att jag inte har ammat sen imorse. Nog jobbigt för dom, för jag avvänjer dom nappen samtidigt. Så lite mer krävande har det blivit. Mina bröst gör ont :(

Isak har börjat krypa.. Allting går för snabbt känns det som. Det var bara några veckor sen han kunde hålls i sig och ställa sig upp och nu krypa några steg.. Han börjar bli en stor pojke :( dock så kan inte Alice gör något av det. Hon ligger på magen och drar sig fram med armarna haha!

Mina små troll <3


Kommentarer
Skrivet av: Isabelle

Så himla fina! :-)



Glad Påsk fina du!

2012-04-06 @ 00:00:50
Länk: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: