Äntligen fredag

Vardagslivet | 2012-03-23 | 19:53:50 Kommentera? » 0 st

Var uppe vid sex idag och twinsen busade som tusan. Isak höll i leksakslådan och ställde sig upp helt själv också, och gjort det nu flera gånger. Mina bäbisar börjar bli stora :(

Vid 10 kom min lillebror på besök och ockuperade teven och vårt wii xD tog en paus från spelandet ett tag och gick och köpte glass och satte oss i solen. Plockade även påskris. Kanske lite tidigt men så mysigt!

Har även gjort egen mat till ungarna. Denna gång improviserade jag. Det blev pasta, morötter, palsternacka med ostsås :) det gillade dom!

Fick en fråga om jag fortfarande ammar. Japp, det gör jag! De enda vanliga mat de äter är lunch, middag och kvällsvälling. Dock får dom fruktpureer och sådant som mellanmål ibland, men det börjar bli mer av det. Vill sluta amma om dagarna då jag skulle vilja börja söka jobb och sådant. Men att sluta amma på natten/morgonen är ingen brådska med. Isak behöver det just nu endå så :)

Nej, nu ska jag ta mig ett glas vin och äta lite gott! Det förtjänar jag efter denna dag! :)


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: