Melodifestivalen

Vardagslivet | 2012-03-10 | 20:55:40 Kommentera? » 2 st

Barnen har precis somnat och jag tittar på melodifestivalen. Jag har totalt missat det. Hade ingen aning om att Dead by April var med! <3
Fast Loreen var bra med.
Vilka hejar ni på?

Mannen är och storhandlar så det ska bli så skönt med kyl, frys och skafferi fyllda. Ska börja laga egen mat till ungarna eftersom burkmat är svindyrt! Fast hade tur att Coop sålde ut sina för en krona st. Kom hem med två kassar fyllda! Haha! Hoppas bara att dom gillar min mat :P
Vad brukar ni ge era bebisar?
Vill ha en massa förslag!

Lilla Alice som sover <3
Hon och Isak kan typ aldrig somna utan sina snuttefiltar deras mormor sydde åt dom ^^


Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Glöm inte gosedjuren! :O

2012-03-11 @ 13:18:03
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Louise Hedblom

Jag hejade stenhårt (!) på dead by april

2012-03-14 @ 14:46:18
Länk: http://hedblom.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: