sötisar <3

Vardagslivet | 2012-03-28 | 22:49:31 Kommentera? » 1 st

Lite bus innan man ska sova är viktigt ;)

Inte för att skryta men mina bäbisar är dom snällaste barn jag vet.
Pratar med mammor som har det jätte jobbigt med sina barn och sånt. Jag har inga problem. Det är så mkt lättare nu än vad det var förr. När de var bara någon månad så kunde jag sitta i soffan en hel dag och ha dom på mig. Inte äta eller något. Men endå så blev jag inte galen av det. Jag är förvånad över mig själv hur lugn jag är som mamma.
Mitt tankesätt är väl att ingenting blir bättre av att bli stressad, arg eller något annat negativt. Ifall man är negativ blir allting bara jobbigare.
Men vuxna kan få mig att bli riktigt galen!

Jag är så otroligt stolt över mig själv som tvillingmamma.
Och jag skiter i hur andra tar det jag skriver, min blogg så jag får skryta hur mkt jag vill ;)

De bästa stunderna på dagarna är att vakna bredvid mina två bäbisar som tittar på sin mamma och ler av att se henne och tiden mellan middag och läggdags, bara myyys <3


Kommentarer
Skrivet av: Emmasc - Mamma till Hugo

Så jäkla söta :D

2012-03-31 @ 22:50:05
Länk: http://emmasc.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: