Alice, resident evil

Vardagslivet | 2012-05-19 | 11:25:22 Kommentera? » 1 st

Jag är ett stort fan av alla resident evil filmer och vissa av spelen. Men det komiska är att jag är livrädd för zombies! Mina värsta mardrömmar har vart med zombies.

Första gången jag såg resident evil (den första) var jag inte så gammal och det ärrade mig. Nog därför jag är rädd för det haha! Men ändå så älskar jag filmerna och spelen. Dom är så grymma och häftiga. Men nu ska jag komma till poängen med detta inlägg..

Vet ni vart jag fick namnet Alice, till min dotter? Jo, just det. Resident evil! Haha min dotter är döpt från grymmaste zombie filmerna ever <3
Nörd? Hell yeah! Haha
Isak dock är inte döpt från någon, vi tyckte namnet var fint. Men han heter iaf John från sin gammelfarfar ;)


Kommentarer
Skrivet av: Foto, design & mamma till Alexander ♥

Sambon såg din bild på Instagram och visste direkt vad din dotter hette och trodde att ni döpt Isac efter någon DR ISAC i femte filmen? Tror jag det var, är inte så insatt i det hela :)

2012-05-19 @ 14:21:23
Länk: http://justababy.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: