10 juli

Vardagslivet | 2012-07-10 | 14:41:44 Kommentera? » 11 st

Sista rättegången och han blev frisläppt väntan på dom.. Otroligt jobbigt var det idag.. Men nu är det äntligen över! Ikväll ska mina barnvakter stanna kvar och ha tv kväll med mig. Även ta barnen eftersom jag mår inte alls bra idag..

Hoppas att allting löser sig nu..

Vad skulle jag göra utan kidsen? Mamma älskar er över allting annat <3

6 juli

Vardagslivet | 2012-07-06 | 17:11:24 Kommentera? » 11 st

Rättegång idag. Otroligt jobbigt men det gick bra. Bara en rättegång kvar sen är allting över..

Imorgon ska kidsens sova hos deras mormor och jag ska till Sthlm till några vänner och sova där en natt. Det blir första gången jag lämnar barnen över natten... Är sjukt nervös! Det kommer gå bra för dom... Men för mig då? XD jag kommer inte få vakna upp med mina barn :( men jag behöver verkligen det här just nu. Åka bort en natt från Uppsala och bara glömma bort blöjor och mat och allt det som händer i livet just nu. Att bara slappna av. Barnen älskar att vara hos deras mormor så det kommer nog gå bra :)
Vad skulle jag göra utan mina barn? Mamma älskar er så otroligt mycket! <3

3 juli

Vardagslivet | 2012-07-03 | 09:11:23 Kommentera? » 4 st

Att vara ensamstående är faktiskt väldigt skönt. I alla fall i mitt fall. Det är det bästa som kunde göras för kidsen skull. Det går hur bra som helst, fast jag har ju egentligen nästan alltid vart ensam med barnen fast deras pappa fanns med i bilden.. Men nu är det så annorlunda. Jag slipper liksom ta hand om någon till människa. Så jäkla skönt!

Var på BVC igår med kidsen och de har växt som tusan! 7,5 kg vägde Alice och Isak 8,3 :) Isak har fem tänder nu och Alice två ^^ skriver lite senare i ett annat inlägg om kidsens utvecklande istället :)

Tack för alla gulliga kommentarer jag får av er! Det får mig att bli så glad. Tack! <3

Jag och mina vänner i fredags :)