26 april

Vardagslivet | 2011-04-26 | 13:50:49 Kommentera? » 1 st



Det blev ingen promenad till stan idag alls.
Inga ärenden heller. Det regnar och jag mår piss :/
Yrsel, illamående och hjärtklappningar.
Så har legat i soffan sen imorse och läst libero boken man
får på första besöket med BM :)
Har även läst en massa Vi Föräldrar tidningar som jag har fått av mamma också.

Skickade mail till min BM nu under påsken och imorse ringde hon,
alltså så fort hon hade läst mailet.
Jag fick en tid redan imorgon! Haha vad underbart, då slipper jag vänta i flera veckor :)


Kommentarer
Skrivet av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Så häftigt att du ska få tvillingar! Dubbel lycka och kärlek liksom :) Själv är jag trilling ;)

kram

2011-04-26 @ 17:06:10
Länk: http://kristinsandgren.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: