kristna eller anti?

Vardagslivet | 2011-04-17 | 21:54:29 Kommentera? » 0 st



Genast när pappas kör i kyrkan började sjunga började småttingarna
sparka hejvilt. Dom har aldrig sparkats så mycket förr!
Antingen så kommer mina barn bli super kristna eller riktigt anti kristna.
För mig spelar det ingen roll. Men jag hoppas dom kommer vilja gå i kyrkan
faktiskt. Eftersom det har vart en stor del av mitt liv förr.
Var troende förr och sedan så träffade jag ju min pojkvän via kyrkan! :)
För 5 år sedan. Vi var så små och omogna då haha.
Vi har ju redan bestämt att döpa våra barn också så ^^

Har precis ätit hur mycket glass som helst med banan och maränger.
Efter att ha vart på gudtjänsten så blev jag så extremt sugen på glass
att vi åkte iväg med den snygga gamla bilen från 50 talet och shoppade loss på Willys :D
Så nu sitter vi och tjockar oss med glass och tittar på en spännande film på 4an.
Vilken härligt avslut på en söndag.

Vad gör ni denna kväll då? :)

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg HÄR!


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: