I love mum

Shopping till the twins | 2011-03-16 | 21:08:16 Kommentera? » 3 st

Har äntligen kommit hem efter en hel dag ute och trallat.
Har träffat vänner och tro det eller ej, men shoppat igen.
Köpte lite baby kläder eftersom jag blev totalt förälskade i dom.
I love daddy <3
Det blev två st bodysar och ett par byxor.
Köpte även en klänning på rea (jag älskar rea) och sedan en almenacka.
Sedan jag blev gravid har jag blivit totalt virrig i skallen.
Kommer inte ihåg någonting och lovar saker till folk fast jag inte kan..
Dumt dumt. Men nu är det ordning och reda! Nu ska jag skriva upp allt!

Hämtade även ut gravid paketet från apoteksgruppen.
Jag hade totalt glömt bort vad som låg i paketet så det var
som en överrasknings present till mig.
Men oj, vad glad jag blev av krämerna! :D



Kommentarer
Skrivet av: emma - 19årig mamma till hugo :)

tänk på att inte bara köpa massa småttiga kläder, dom växer snabbare än man tror ;)

2011-03-16 @ 21:56:28
Länk: http://emmasc.blogg.se/
Skrivet av: Patience

Har också beställt sånna byxor från H&M;s hemsida :) Dunder söta, skönt att man fick en med mom på och en med dad på också.



En fråga. Har också bokat eller beställt ett sånt paket, ska bara hämta ut det, men räcker det att man har den där koden eller måste jag skriva ut koden liksom? Har ingen skrivare men har kört PrintScrem så har bladet kopierat på datorn.

2011-03-16 @ 22:00:10
Länk: http://mylovingbaby.blogg.se/
Skrivet av: Jannika mamma till Jillian

Dom där kläderna är skitbra! nyfödda gillar inte att få saker dragna över huvudet, så när de knäpps vid magen sådär blir det bra! min älsklings favvobodys som nyfödd!

2011-03-16 @ 22:01:02
Länk: http://jannikassmulor.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: