v.21 magbild

1+1=4 | 2011-05-04 | 16:10:36 Kommentera? » 3 st

Visst ser jag så himla road ut? Pojkvännen fotade eftersom jag hade försökt fota magen i ca 20
min tills jag fick ett ubrott och kastade kameran på honom, haha! xD
Så jäkla synd att det är så dålig väder ute! Jag vill ha sol, sitta i shorts och bara slappna av i någon park
med en glass eller smoothie. Det skulle vart underbart, eller hur?
Men tyvärr är det piss väder.. Hoppas dock att det är bra väder på lördag då jag ska ha på mig en klänning på min mors bröllop.. :/

Om en vecka är det min babyshower och sedan har jag tid hos BM igen ^^
Jag tror jag ska börja gå dit nu varannan vecka för att kolla blodet och urinen så jag inte
har havandeskapsförgiftning och sådant. Hoppas dom mäter min mage och väger mig nästa gång jag
kommer dit. Jag har ingen våg hemma och jag låter bli att väga mig hos andra eftersom jag vill få veta det
hos BM. Sist jag vägde mig hade jag gått upp 6 kg. Från 47 (startvikten) till 53 kg :D
Det tråkiga är bara att vikten jag har gått upp är bara på magen.. och brösten xD


Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Alltid mina gamla kläder, Man känner sig ju fet när man vet att nån som väntar tvillingar kan ha dem xD

2011-05-04 @ 16:32:23
Länk: http://lisbom.blogg.se/
Skrivet av: Eleni

Jätte snygg T-shirt. Vart är den köpt? :)

2011-05-04 @ 21:28:03
Länk: http://elenia.blogg.se/
Skrivet av: Sakki

Jag är dålig på att ta magbilder! har bara fåtal, ska försöka knäppa nån mer i veckan :3



Din mage växer på ser jag! skitfint!

2011-05-04 @ 22:39:31
Länk: http://sakki.blogg.se/

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: