morgonpigga

Vardagslivet | 2012-04-27 | 09:37:30 Kommentera? » 2 st

Igår fick jag en natt med en timmes sömn, denna natt fick jag sova flera timmar! Vid 12 började Alice skrika och röra på sig så mycket så jag och sambon började skruva isär spjälsängen och sänkte den. Hon låg och skrek i 45 min och sen somnade hon och de båda sov tills halv åtta! Det kan jag säga att det är vi inte vana med! De brukar vakna flera gånger.
Fått ett tips om att sluta med nattmatningen så dom kanske sover bättre. Det måste jag ändå göra för min bröstmjölk har börjat sina så.

Så denna morgon var vi alla pigga och glada :)

Hur sover era bebisar?


Kommentarer
Skrivet av: En chic mammas bekännelser

haha men elelr hur :D allt bra med er idag?

2012-04-27 @ 09:40:37
Länk: http://frureinhold.se
Skrivet av: En chic mammas bekännelser

åh vad skönt :D jag skall hjälpa en kompis med bröllopsfix, sen till min rehab kille och sen spendera kvällen och natten med min familj och min syster :D mys pys !!



kikar ni på lets dance ?

2012-04-27 @ 11:29:16
Länk: http://frureinhold.se

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: