23 juni

Vardagslivet | 2012-06-23 | 09:41:00 Kommentera? » 0 st

Att bli ensamstående är det bästa jag kunde ha gjort. Det går hur bra som helst och jag känner hur jag börjar uppskatta livet mer och kommer bli lycklig. Barnen märker att jag när mycket bättre och de är det bästa <3

Idag ska jag lämna barnen hemma med två vänner. Jag själv ska ut med en annan vän och fota. Vi ska vara målade i ansiktet och vara creepy ;)
Det var så längesen jag målade mig, har saknat det så. Senare på kvällen ska jag träffa en gammal vän jag inte sett på år. Så mina vänner kommer vara barnvakt hela dagen :)

Sen imorgon kommer en av dom hit igen och är barnvakt och jag drar iväg och jobbar! Det kommer vara så annorlunda och så himla härligt att få tjäna in pengar till sin familj :)

Barnvakterna Madde och Max (M&M ;P) och jag för ca tre år sedan :)


Kommentarer

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: