soffmys

Vardagslivet | 2012-06-25 | 11:12:46 Kommentera? » 2 st

Har haft en underbar midsommar och helg med vänner och familj.
Så idag när det är riktigt uselt väder (regnstorm) så myser jag och twinsen hemma i soffan hela dagen ;)

Twinsen har sovit väldigt dåligt de två senaste nätterna.. Jag undrar om dom förstår att deras pappa inte är här något mer. Fast dom är ju så små. Det är tänder på g. Varför tusan ska dom få fler tänder just nu det är som jobbigast? Fast det gör mig grymt mkt starkare att ta hand om två griniga bebisar medans man har precis gått igenom en svår separation. Jag klarar det här! :)

Målade mig i helgen och fotade. Gud vad jag har saknat det! Var över ett år sedan sist.


Kommentarer
Skrivet av: Max Colliander

Snygg bild:) o ja helgen var jättetrevlig tack för den vetja:). Kram!

2012-06-25 @ 12:10:28
Länk: http://maxcolliander.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Roligt att titta in här! Jag skulle jätte gärna vilja läsa lite om hur det är att ha tvillingar, vad var första tanken när du fick veta att de var två i din mage? I vilken vecka var du i? :-) Det skulle vara roligt att läsa ett inlägg om hur det är att vara tvillingmamma! :-) Är det en gåva att få tvillingar eller hade du, om du fick bestämma helt fritt bara velat haft ett barn i taget? :-) berätta, är så nyfiken och har själv tvillinggener. Tack för fin läsning!

2012-06-27 @ 16:46:55

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: