Tvilling dejt

Vardagslivet | 2012-09-04 | 22:34:20 Kommentera? » 1 st

Idag var jag och kidsen på tvilling öppnis som är varje tisdag här i Uppsala. Alice var väldigt mammig från början men sedan kunde hon leka glatt med sin bror och dom andra tvillingarna. Alice var den enda tjejen där! Haha. Isak älskade tvilling öppnis. Jag som trodde att han skulle vara grinig eftersom han sov inget innan vi komm dit men den ungen var vaken sex timmar tills han sov! Han brukar annars hålla sig vaken fyra timmar. Men jisses vad nattningen blev svår.. Han sov en gång idag och det var inte tillräckligt så han var övertrött och vägrade dricka välling. Men till slut så somnade han! :)

Imorgon blir det ett års sprutor för kidsen :/ hoppas de inte får feber eftersom jag ska ha en mamma träff hemma hos mig. Så himla kul att tvillingarna har äntligen fått ett eget rum att jag kan bjuda hit folk utan att det är super trångt! :D kan visa bilder på rummet i något inlägg någon gång :)

Men nu ska jag baka bröd så man har någon frukost imorgon ^^

Hoppas ni har haft en bra dag! :)


Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Åh va skoj!
Hoppas det finns i Sthlm också!!

Vad har du för vagn till dina små?

2012-09-14 @ 09:01:30
Länk: http://minusaresa.blogg.se

Namn:
Stammis?

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: